آموزش تهیه و ریستور فول بک آپ در دایرکت ادمین چاپ


آموزش تهیه و رستور فول بک آپ در دایرکت ادمین

آموزش تهیه فول بک آپ در دایرکت ادمین

برای تهیه فول بک آپ در دایرکت ادمین ابتدا باید وارد کنترل پنل دایرکت ادمین هاست یا سرور خود شوید و در صفحه اصلی دایرکت ادمین بر روی گزینه Create/Restore Backups که در بخش your account قرار دارد کلیک کنید تا به صفحه مربوط منتقل شوید.

آموزش تهیه و رستور فول بک آپ در دایرکت ادمین

در صفحه جدید در قسمت مربوط به Backup All Domains ، تیک تمام بخش های Website Data ، E-Mail ، FTP و Databases را بزنید ( برای تهیه فول بک آپ از تمام قسمت ها ) و سپس گزینه Create Backup را بزنید.

آموزش تهیه و رستور فول بک آپ در دایرکت ادمین

مدت زمان بک آپ گیری از اطلاعات بستگی به حجم فایل های و اطلاعات شما دارد و مورد دیگر نیز به قدرت سرور بر میگردد و هر چه حجم اطلاعات پایین باشد یا سرور از سخت افزار قدرتمند تری برخوردار باشد این زمان کوتاه می شود.

پس از تکمیل شدن فرآیند بک آپ گیری از اطلاعات یک ایمیل برای شما ارسال می شود یا می توانید از طریق Message System در دایرکت ادمین نیز از تکمیل شدن فرآیند بک آپ گیری مطلع شوید.

در صورتی که می خواهید بک آپ گرفته شده را بر روی سیستم خود منتقل کنید می توانید از طریق قسمت Your Account به File Manager هاست یا سرور خود به فولدر Backups رفته و بک آپ را دانلود کنید.

آموزش رستور کردن بک آپ در دایرکت ادمین

برای رستور کردن بک آپ تهیه شده می توانید در صفحه اصلی دایرکت ادمین از طریق بخش your account گزینه Create/Restore Backups را انتخاب کنید و در پایین صفحه به قسمت رستور دسترسی داشته باشید.

ابتدا نیاز است که از بخش Select a File to Restore فایل بک آپی که قصد دارید آن را رستور کنید انتخاب کنید و سپس با کلیک بر روی گزینه Select Restore Options فرآیند رستور کردن بک آپ را آغاز کنید.

آموزش تهیه و رستور فول بک آپ در دایرکت ادمین

در صفحه بعدی که Restore Form File می باشد می توانید قسمت هایی که تمایل دارید فایل ها و اطلاعات آن را رستور کنید انتخاب کنید و در نهایت بر روی گزینه Restore Selected Items کلیک کنید و با تمام شدن فرآیند رستور از طریق ایمیل یا Message System مطلع شوید.


آیا این پاسخ مفید بود؟

  • فول بکاپ دایرکت ادمین, full backup DirectAdmin, full backup
  • 0
« بازگشت